.Məzmun xətti nədir?
A) Mənimsənilməsi nəzərdə tutulan təlim nailiyyətlərinin konkret bir səviyyəsidir.
B) Fənn üzrə ümumi təlim nəticələrinin real-laşmasını təmin etmək üçün müəyyən olun-muş məzmunun zəruri hissəsidir.
C) Təhsilalanların bilik və bacarıq səviyyə-sinə qoyulmuş dövlət tələbidir.
D) Dərslikdəki mövzuların bölmələr üzrə qruplaşdırılmasıdır.
E) Təlim nəticələrinin reallaşdırılması səviy-yəsini yoxlamaq üçün müəyyən olunmuş məzmunun zəruri hissəsidir.
2. “Nəticəyönümlülük” dedikdə kuriku-lumda nə nəzərdə tutulur?
A) Fərdin, cəmiyyətin və dövlətin dəyişən eh-tiyac və tələbatlarının nəzərə alınması.
B) Fəaliyyətin təhsilalanın potensial imkan-larının inkişafına yönəldilməsi.
C) Təhsilalanın həyati bacarıqlarını inkişaf etdirməklə onlarda milli və bəşəri dəyərlərin formalaşdırılması.
D) Nəzərdə tutulan təlim nailiyyətlərinin nəti-cələr formasında əvvəlcədən müəyyənləşdirilməsi.
E) Təhsilalanların nailiyyət səviyyəsinin qiy-mətləndirilməsi.
3. Biri fənn kurikulumunun strukturuna aid deyil:
A) Fənn üzrə ümumi təlim nəticələri
B) Təlim strategiyaları
C) Şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi
D) Təhsilin məzmunu
E) Məzmun standartlarının şərhi
4. “Şəxsiyyətyönümlülük” dedikdə kuriku-lumda nə nəzərdə tutulur?
A) Nəzərdə tutulan təlim nailiyyətlərinin nəti-cələr formasında əvvəlcədən müəyyənləşdi-rilməsi.
B) Təhsilalanın idraki, ünsiyyət və psixomotor fəaliyyətləri əsasında həyati bacarıqlarını inkişaf etdirməklə milli və bəşəri dəyərlərin formalaşdırlması.
C) Еnsiklopedik biliyə malik insanın yetişdi-rilməsi.
D) Fərdin, cəmiyyətin və dövlətin dəyişən ehtiyac və tələbatlarının nəzərə alınması.
E) Təhsilin məzmun komponentlərinin bir-biri ilə sistemli şəkildə əlaqələndirilməsi.
5. Aşağıdakılardan biri kurikulumun əsas xüsusiyyətlərinə aiddir:
A) Fəndaxili və fənlərarası əlaqə məqsədyönlü və sistemli xarakter daşımır.
B) Təklifyönümlüdür.
C) Qiymətləndirmə standartları və mexanizmləri müəyyən edilmişdir.
D) Müəllimyönümlüdür.
E) Bilikyönümlüdür
Buyurun dostlar sizə təqdim edirəm.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Lerik